9 apr. 2017

Varm i hjärtat

 

Jag skulle skriva om min härliga vecka...En mysig onsdagkväll, en ännu bättre torsdagskväll och en helkul men lite galen fredag, en toppen lördag/söndag.... men så blev det inget skrivet. Så är det ibland. Men jag blir varm i hjärtat när jag tänker på veckan som gått.

Det som hände i Stockholm tar lite udden av allt. Hemskt men fantastiskt så mycket kärlek svenska folket visar.

Men så ledsen jag blir när jag läser massa rasistiskt skräp på sociala medier. Nu fick de lågintelligenta vatten på sin kvarn.

Sluta hata hela folkslag, och styr ditt hat mot de enskilda individer som gör det här. Om du nu måste hata.

Det är galet allt beskylla hela folkgrupper.

------

Jag är glad att ordningen är återställd hemma. Barnveckan har börjat. Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar