6 mars 2017

Hönö

För ett tag sedan flyttade min äldsta dotter från centrala Göteborg till Hönö. Jag hade aldrig varit på Hönö tidigare - men vilken vacker plats.

Igår tog jag och pojkarna bilen till Göteborg och färjan över till Öckerö / Hönö. Vi åkte hem till huset där dotterns pojkvän bor. Det var första gången vi träffade honom och han var hur trevlig som helst. Emma har en egen jättefin lägenhet på Hönö men eftersom pojkvännen Erik har hus verkar det som om hon bor där.

 
Sofie, jag, Adam, Zandra, Emma och Josef 

De andra två döttrarna (som också bor i Göteborg) kom också dit. Zandra hade med sin sambo Joel och hunden Calle. Yngsta dottern Sofie var också med. Vi fikade och åkte en sväng på ön.

Till lunch fick vi tacos. Veganska eftersom Emma och Erik är veganer.

 

Fram emot kvällen åkte vi hem. Sofie följde med hem till Jönköping. Så mysigt att ha henne hemma ett dygn. Vi hämtade upp Josefs kompis Isak som skulle sova hos oss. Vi åt god Thailändsk mat och såg Melodifestivalen. 

En helt fantastisk lördag då mina fina fem barn var samlade vilket var länge sedan eftersom Sofie var i Asien över jul.

Jag älskar att umgås med mina vuxna barn!

 
Joel och Calle 

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar