1 mars 2017

1 av 100


Jag hoppar på Utmaningen #Blogg100 som börjar idag :) Man ska skriva ett blogginlägg varje dag i ett hundra dagar. Jag brukar skriva det i snitt men ibland är det tyst några dagar och sedan kommer det flera inlägg på en gång... i blogg 100 ska det vara 1 varje dag.

Så välkomna alla läsare nya som gamla. Här är inlägg 1 av 100 den 1 mars:

 

Jag har funderat på vad min blogg handlar om egentligen?! Mina inlägg är en blandning, en riktig röra, av känslor, åsikter, matlagning, träning, inredning och pyssel + en massa annat också osorterat. 

Om jag läser statistiken och kollar vad som drar mest läsare så är det de känslosamna inläggen där jag berättar hur jag känner. Inlägg som jag känner är ganska utlämnande....

När jag skriver om viktnedgång, sockerberoende och träning skjuter också statistiken i höjden.


#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar