11 feb. 2017

Yoga Nya träningskläder

Det blev lite ändrade planer idag p g av en med feber och huvudvärk, så jag han med Yoga innan. Som jag saknat det. Har inte tränat yoga på tre veckor på grund av förkylning och som jag saknat det. Så skönt. 

 

En av mina kollegor var med och det var kul med sällskap.
Lyckades ta en bild på mig själv, men fick inte med krigar -posen :)

Jag hade helt nya träningskläder idag som jag fick eftersom jag tog 3 nummer av tidningen I form. Första numret kom och kläderna med. Men vilken S K I T tidning. Jag avslutar prenumerationen lika snabbt som jag tog den. Jag får stå ut tre nummer. Vilken dynga! 

En tidning som har med ordet Form i titeln och som ska handla om hälsa. Men den får mig att känna mig konstig, lat och otränad Den här typen av hälsotidningar har som ett mantra: du duger som du är, men handlar om vägen till den perfekta kroppen. Den kan du få på bara några veckor, den perfekta kroppen alltså. Tillåt mig skratta eller snarare kräkas. 

Jag kommer aldrig få den perfekta kroppen - hur den nu ser ut. Men jag känner mig pigg, stark och vältränad efter gympass igår, 15 min löpning på löpband och 60 min yoga idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar