11 feb. 2017

Oj vad fort

Oj vad fort arbetsveckan gick. Det var måndag och sedan var det fredagkväll, plötsligt. I veckan som gick har jag haft lönesamtal. Det känns bra att få feedback på att man är arbetar på ett bra sätt. Nu hoppas jag bara det syns på löneutfallet med. Jag hörde idag att "nyexade" förskollärare har 27000 i ingångslön.... så det är ett bra/kul/inspirerande yrke OCH lönen börjar bli bättre.

Jag avslutade arbetsveckan på bästa sätt. Slutade tidigt och gick direkt till gymmet med min kollega. Vi har inte tränat ihop innan, då hon brukar gå på ett annat gym, men hon tog en gratis provvecka på BÄSTA Nordic Wellness Atlantis spa. Det var jättetrevligt att träna ihop.

Framför allt är det så skönt att inte vara förkyld längre, känna sig pigg och kunna träna igen. I morgon bitti kör jag lite kondition på gymmet och Yoga 60 min. Sedan väntar en underbar ledig lördag. 

Älskar lördagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar