12 feb. 2017

Bio

Helgen är slut och den har varit fantastisk på många sätt.

 

I eftermiddags gick jag på bio med några vänner, Fifty shades darker med Mr Grey. Den var så bra! Bättre än första filmen. En hel biosalong full med tjejer och så 2-3 män. Efter bion blev det sushi från sushi-house. Bästa söndagsmiddagen!

Jag har fixat mig ett skapar-rum idag. Min egen artstudio. Jag behöver ett utrymme för att kunna börja skapa igen. Jag har saknat det. Min kaotiska klädkammaren som man inte kom in i för flyttkartonger och väskor är numera mitt pysselrum. Så fint så. Rummet ca 2m*1,70 m och har samma nya, fina, mörka trägolv som resten av lägenheten.

Jag har ett skrivbord längst in och alla verktyg, papper, färger, skrivare, dator på hyllor längs väggen. En riktig fungerande gammal skrivmaskin att skriva på när jag gör projectlife album. Jag är så nöjd.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar