3 jan. 2017

Uppladdning


 Jag har inte berättat om vår uppladdning för nyårsfesten. Förutom inköp av bubbel, godis, glittriga strumpbyxor och blommor gick vi på bio. Vi såg Star wars Rouge one. Årets första biofilm. Den var helt ok, bättre än förra, The force awakens tyckte jag.



Förra året såg jag de här filmerna på bio och säkert några jag glömt:

BIOFILM JAG SETT 2016:

En man som heter Ove
Star wars The force awakens
Spectre
Den gode dinosaurien
The fift wave
Alvin och gänget - gasen i botten
Mustang
Mitt stora feta grekiska bröllop 2
Subtropolis
Kung fu panda 3
The danish girl
Allergiant
Den unge Zlatan
Djungelboken
Captain America: Civil war
The dressmaker
Husdjurens hemliga liv
Ghostbusters
Room
Mothersday 
Snowden
Jag älskar dig
Bridget Jones baby
Trolls


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar