7 jan. 2017

Trettondagen

Igår på förmiddagen var vi hos pappa som fått komma hem till sitt boende igen. Han var ganska förvirrad men det beror nog på hela situationen. Han var väldigt glad att jag, Emma och pojkarna kom. Efter besöket körde vi Emma till bussen mot Göteborg. Så kul att ha henne hemma några dagar.

Jag och pojkatna gick till pulkabacken. Vi hade tänkt åka slalom i Mullsjö men det var bara en nerfart öppen så vi väntar. Solen sken och det var roligt i pulkabacken, men kallt, minus 12.

 

Efter pulkaåkningen smakade det gott med kladdmuffins med grädde och hallon som pojkarna bakat alldeles själva.

Jag åkte till gymmet med Christina och körde drygt en timmes träning. Så skönt!

På kvällen åt vi tapas igen och så såg vi några avsnitt av serien jag fastnat i - Gilmore girls. Jag är på säsong 1 och det finns visst 7. Ha ha jag har och göra ett bra tag framöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar