30 jan. 2017

Oväntat besök

I fredagsnatt fick jag oväntat besök av dottern Zandra. Hon kom hem från Gbg för att fira en jobbarkompis som fyllde jämnt. 

 

Vi hade en jättemysig lördag. Jag hade egentligen tänkt vila i sängen / på soffan hela lördagen eftersom jag jobbat med nått virus hela veckan. Ont i halsen, hosta och hes. Ons, torsdag och fredag kväll har jag kraxat som en kråka och det har känts som jag haft 39 graders feber (varit feberfri). Men eftersom Zandra var hemma kunde jag inte bara ligga på soffan.

 

Vi tog bussen ner till centrum. Solen sken så härligt. Vi hick till gymmet så hon kunde förnya sitt årskort med familjerabatt. Sedan vill Zandra äta på Chili thai och jag var inte svår övertalad. De har sushi på buffén nu. Efter vi ätit gick vi på eftermiddagsbio.

Zandra vilk hälsa på morfar (min pappa). Han återhämtar sig efter pacemaker operationen men är väldigt trött.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar