3 jan. 2017

Nyårsdagen

Nytt år - ny träning. Jag och en kompis började det nya året med träning på gymmet. Kondition och stryka. Det var riktigt roligt eftersom jag gått mycket på pass var det länge sedan jag körde egen gymträning. Vi var nästan själva där. Det var vi och 5-6 stycken till.

 

Resten av årets första dag var riktigt slapp och skön. Vi hade sovit ganska länge och åt brunch med 💕 och amerikanska pannkakor innan jag tränade.

När jag kom hem gick pojkarna och jag en promenad i solen till Konsum. De åkte på sina Hover board / Air bords. Vilken bra julklapp! Efter promenaden åt vi tacos och så på Ivanhoe, en tradition.

 

Vi såg två filmer till, Hitta Doris och Annie. Söta båda två.
På kvällen åt vi tapas som jag gjorde. Baconlindad ost och baconlindade dadlar mm.

En bra start på ett nytt år! 2017 är här nu.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar