3 jan. 2017

Gå ner i varv

För varje dag av jullovet som går pojkarna och jag ner i varv. Vi är uppe sent och sover länge. Äter pannkakor eller ägg och bacon till brunch. Så skönt för pojkarna och mig. Under terminerna är det skola hela dagarna och Josef har fyra träningar varje vecka (innebandy och Taekwondo) + scout och piano. Adam tränar hårt tre gånger i veckan och har konfirmationsträff varje onsdag. Det är så skönt för dem att bara få vara på lovet. Jag ser till att vi kommer ut en runda i friska luften varje dag . I går var vi på IKEA med Christina och hennes barn. Vi åt lunch där och jag köpte vita kuddar till min nya soffa och beiga gardiner. Jag älskar min nya lägenhet!

 

Idag var min kompis Susanne här och drack kaffe. Jag fick en fantastiskt fin blomma, måste fotografera den :) Susanne ska ha barn i april och det är så kul att följa graviditeten. Tänk att jag, trots min ålder, fortfarande har vänner som får barn. Roligt!

I går kväll var jag ute på äventyr och har en ny erfarenhet att skriva på mitt CV haha. Det kräver sitt eget inlägg.

På tal om att slappa. Jag har varvat ner så mycket att det känns som hjärnan är långsam. Men i morgon ska jag jobba igen och på torsdag. Jag tänker träna på gymmet innan jobbet så hjärnan kommer igång. 

Borde lägga mig men svårt att slita mig från soffmyset och Gilmore girls.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar