19 dec. 2016

Sista veckan

Så var helgen slut, fort gick den också och måndagen med. Nu räknar sönerna ner till jullov och julafton, när tomten knackar på dörren. Jag köpte alla julklappar i slutet av november, de flesta på nätet. Jag har faktiskt slagit in alla julklappar,utom två, också. Himmel, så skönt. Lussekatter bakade vi också i november innan flytten. Tur det. Något annat juligt har jag inte gjort. Ingen knäck, inga pepparkakor och ingen gran. Julen bli helt klart annorlunda i år. Flyttkartonger på hög har vi gott om däremot. ZZzzz så tröttsamt. 

 

Ikväll har äldste sonen skruvat ihop sina två nya skrivbord från IKEA själv. (De ska stå i vinkel i ett hörn så man kan sitta två och spela.) Han hade ont i handen ikväll eftersom jag inte har en fungerande skruvdragare. Det behöver jag köpa en... eller en slagborr. Jag har flera betongväggar i lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar