13 dec. 2016

Lördagsbubbel

I lördags var jag med Annette och Pernilla och såg  eftermiddagsföreställningen av Klingande julkort. Det var så bra! Vilka proffsiga människor och ändå är det "bara" amatörer. Vi njöt av sång, musik, drama och dans i över två timmar.

 

Josef var med och sjöng i barnkören och åkte inlines i ett nummer. Så roligt att se honom! Så modig son jag har.

 

 

Efter föreställningen åkte vi hem till Pernilla och drack lite "bubbel". Sedan var vi på Shooters och åt. Jag tog en nacotallrik, som var enorm, med salsa, gräddfil och Guacamole. Jag tror jag åt en tredjedel för det var hur mycket mat som helst.

 
Efter Shooters gick vi till Harrys och lyssnade på ett bra band. Det svängde bra. Hon som sjöng är så bra. Vi har sjungit i samma gospelkör innan så det gjorde det lite extra kul.

Vi gick till några ställen till men jag var väldigt glad när jag fick krypa isäng. Sena nätter är inget för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar