23 dec. 2016

Lifesaving

Jag är så glad och tacksam att jag och pojkarna var välkomna att fira jul i Göteborg hos ena dottern med sambo. De andra kommer också dit. Jag kände mig så trött och slutkörd efter två flyttar på kort tid, julfester, kalas, tävlingar, avslutningar, baciller och så vidare och framför att mina egna krav. Så glad att vi är i Göteborg helt enkelt!

 

 

Vi började med fika efter avslutningen med bästa Monica och hennes tre barn. Sedan åkte vi mot Zandra och Joel. Vi började med julbord på IKEA och sedan åkte vi till jul på Liseberg. Så mysigt! Hade vi inte julstämning innan så fick vi det där. Mycket fint att se och om man vill finns det mycket att köpa. Vi köpte en påse med blandade julkorvar på viltkött och kanderade mandlar. Pojkarna åkte kanonen (flera gånger ingen kö, slänggungan, jukebox, sagoslottet och så åkte vi pariserhjulet allihop. Vilken utsikt över Göteborg. Jag säger bara wow. Vi var högt över de tre Gothia towers....

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar