31 dec. 2016

En lista :)


Fyra platser jag har bott:
1. Jönköping
2. Norrahammar
3. Taberg
4. Karlskrona (men det minns jag inte)

Fyra ställen jag har arbetat på
1. Rådhuset
2. Portalen 
3. Svenska kyrkans förskolor
4. Västra 2, Jönköpings kommuns förskolor 

Fyra saker jag älskar att se på tv:
Älskar INTE att se på tv alls men om jag måste
1. Outlanders
2. Greys anatomy
3. Blind spot
4. Morden i Midsomer 

Fyra länder jag har varit 
1. Florida i USA
2. Egypten 
3. Spanien
4. Grekland 

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Sushi
2. Kyckling Panang
3. Köttfärslimpa gräddsås lingon
4. Oxfilé potatisgratäng pepparsås

Fyra saker jag älskar att dricka: 
1. Cappuccino 
2. Loka crush päron
3. Bubbelvatten
4. Xcider passionsfrukt 

En person jag tror kommer göra denna utmaning: Malin?
Kopiera och klistra in den här på din sida och uppdatera den med dina svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar