4 dec. 2016

3 december

Lagom när yngsta dottern åkte hem till Gbg igen kom en av mina äldsta döttrar med sambo och deras söta hund Calle. Mysigt! Vi hade en härligt solig förmiddag och sedan gick vi på Chili Thai och åt lunch. De hade renoverat så fräscht och börjat med sushi på lunchbuffé. Till pojkarnas förtjusning var det tunna pannkakor på eftersättsbordet.

 

Efter lunchen var det poolspel i innebandy för Lillsonen. Jag och Adam tittade på den ena matchen och sen fick jag med tvätten hem. Jippi, mitt i flytten 👍🏼

 

Efter poolspel och lite fix i lägenheten åt vi saffransbullar och toscakaka och drack go kaffe - Nespresso cappuccino. Zandra och Joel åkte sedan på glöggfest och jag och pojkarna åt lördagstacos (rester från Fredagstacos) och såg på 100 åringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar