23 nov. 2016

Födelsedag

I dag fyller mina äldsta barn 27 år. 27 år hur är det möjligt? Nu var jag 20 år och satt med dem båda i famnen. Har inte möjlighet att träffa dem idag för Emma är på jobbet som socionom i Göteborg och Sandra på universitet också i Göteborg, där hon läser till logoped. Så tråkigt att de bor DÄR alla mina tre flickor. Men jag har sjungit för den i telefon och pratat med dem. Jag ska fira den på lördag hoppas jag.

Förra årets födelsedagsbild:

Mina små flickor :) när jag fyllde 27 år var de 6 år och 1 månad. Vi bodde i det stora huset på Källgatan i Taberg. Jag var nygravid med Sofie En annan tid...ett annat liv

I dag saknar jag min mamma :( Hon hade varit så stolt över sina första barnbarn! Så vuxna och fina. Jag vet att Jon hade älskat att de läser/läst på högskolan. Utbildning är viktigt var hennes ledord.

Grattis Emma och Zandra!!!! Älskar Er!

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar