13 nov. 2016

En halv lördag

Trots utekväll vaknade jag pigg 6:30 på lördagsmorgonen. The never ending story of my life 😂 Det känns som jag alltid vaknar tidigt fast jag vill sova länge. Men man hinner mycket när man inte sover länge.

 

Jag började med en promenad till torget. Tittade runt bland blommor, kläder och grönsaker. Gick senare vidare till gymmet där jag tränade en timme Body balance med Annette Melinda och Elsa. Kul! Även om vi saknade vår trevliga lördagstränare Paul ;) Träningar lördag 9:30 med efterföljande relax i bubbelpoolen med mina fina vänner och kollegor, har blivit en rutin. Bra rutin och start på helgen!

 

Efter relaxen gick Annette och jag till AnnaK och sen vidare till torget. Jag handlade en fin dörrkrans till min nya lägenhet. Den är så fin med många olika sorters "grönt" i. Jag var uppe och hängde den på nya lägenheten. Upptäckte att dörren har både "öga" och säkerhetskjedja. Känns lite överkurs eftersom det är det lugnaste område man kan tänka sig :) Golvläggningen går sakta framåt, ska dit idag igen, då ska ni få se bilder.


 

Eftermiddagen och kvällen bjöd på roligheter. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar