5 nov. 2016

BESÖK - galen familj :)

Josef, jag, Sara, Malin och Adam ❤️

Min kära svägerska Malin och kusinen Sara, som är 14 år precis som Adam, har övernattat hos oss. De var på väg till/från Kristinehamn i Värmland från Lund i Skåne, där de bor. Tyvärr sammanföll deras resa genom Jönköping med värsta snökaoset. Som tur var hade svägerskan sett till att få på vinterdäck. Jag får inte på mina förrän på tisdag efter jobbet så jag har gått till affären / Apoteket / lägenheten. Först igår kunde jag köra en sväng till A6 och göra ett ärende åt min pappa som var väldigt bråttom. 

 
                      Min utsikt just nu

Vi spelade bowling igår med kusinen och svägerskan igår. Så kul! Jag vann totalt vilket var fullkomligt överraskande. Det var så mysigt gjort på bowlingen med pumpor och dekorationer. Bowlingcity vid idrottshuset kan jag verkligen rekommendera 👍🏼

 
 
 

 

      Adam Josef Malin och Sara och min gamla pappa ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar