6 nov. 2016

ÄNGLAFEST

I går var jag på en alldeles fantastisk fest - en maskerad - en Änglafest.  👼 Den var för både stora och små och man fick klä ut er sig till coola, söta, tuffa, vackra eller busiga ÄNGLAR 😇

 

Det var HIMMELSKT GOTT fika! Cake pops, ängkakor, maränger, chokladbollar och god frukt. Vi lekte, tävlade, pysslade, gick på skattjakt... Men framför allt umgicks vi och hade en rolig eftermiddag tillsammans. Så mysigt. Jag och Lillsonen var där och det var några andra stora barn också, så han hade riktigt roligt.

Denna fest var inom volontärarbetet jag hjälp till i några, Singoalla. Så är du ensamstående förälder och bor i Jönköping kan du skicka ett mail till mig (Maria.nord39@gmail.com) så berättar jag mer. Vi ordnar fredagsmys, utflykter, läger, barnvakt, fester och mötesplatser där  man kan odla goda relationer.

 
 



Efter festen var vi på kyrkogården och tände ett ljus på min mammas grav. Så fint det var med alla ljus och sorgligt. På kvällen åt pojkarna och jag pizza med en vän och vi tittade på film :) Den gode dinosaurien. Den var söt!

 

1 kommentar:

  1. Vilket trevligt alternativ till alla Halloweenfester. Jag tycker inte alls om Halloween, detta verkar mycket bättre!

    SvaraRadera