13 okt. 2016

Träning!?!

Jo jag tränar. Varje månad, varje vecka, hela året, minst två gånger varje vecka, oftast mer. För mig är det nödvändigt och det har blivit en livsstil. Jag blandar styrketräning med grupppass Bodypump, Zumba, Core och Yoga. Om dygnet hade fler timmar skulle jag vara på gymmet varje dag - jag älskar att träna. Efteråt sjunker jag ofta ner i bubbelpoolen 5-10 minuter. Underbart!

Jag gav mig själv en utmaning att träna 104 pass i år det vill säga 2 pass i veckan i snitt. Jag visste att på sommaren blir det inte lika många pass och under mina veckor utomlands var träningen minimal. Men utmaningen uppnådde jag efter drygt halva året.

Jag fortsätter träna! Just nu gillar jag PowerYoga och bodypump bäst. Jag använder appen Shapelink för att registrera alla mina träningspass. Den är suverän!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar