28 okt. 2016

Härliga dagar

 

Tur jag trivs med mitt liv - just nu är jag faktiskt väldigt nöjd och lycklig. Galet vad fort en vecka går - fredag är redan slut! Jag skulle inte bli sen utan jag skulle lägga mig tidigt Men nu är det midnatt...och först nu har jag tagit på mig mitt nya nattlinne och krupit ner i min renbäddade säng.

Veckan på jobbet har varit bra. Soliga härliga höstdagar med de bästa kollegorna och de underbara barnen jag arbetar med. Jag har tränat och badad bubbelpool i relaxen flera och det känns som en riktigt bra vecka.

Det bästa är kvar HELGEN. I morgon blir det träning med vänner, bubbel och sen ska jag köpa blommor och gravkrans på torget. Jag ska köpa till min mammas grav och så funderar jag på att besöka Linda och Malins gravar i alla Helgona men det är så svårt. Vi får se.

Min söner har höstlov nu men jag jobbar nästa vecka. Jag är  ledig på fredagen men slutar ju hyfsat tidigt så vi kan hitta på saker tillsammans på eftermiddagarna.

I förrgår hade min blogg 1700 unika besökare den dagen och plötsligt har jag 612 följare på Instagram. Helt otroligt! 

Nu blåser jag ut ljuset och säger godnatt...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar