8 okt. 2016

Härlig lördag

I morse tränade jag Yoga med Annette och Melinda. Det var en för mig ny instruktör. Jättebra pass även om jag kände  mig lika vig som ett kylskåp. Efteråt satt vi ibubblorna i relaxpool och pratade. Så skön början på lördagen. Det blir repris på det. Jag kom hem till pannkakslunch med amerikanska pannkakor som dottern Emma gjort till mig och pojkarna. Så gott!

 
Vi åkte och tittade på "en spännande sak" och sedan var vid mamma/mormors grav. Sedan lämnade vi Lillsonen på innebandy träning. 

Nu är vi barnvakter åt en liten 6 månaders pojke tills i morgon. Han har varit så go och glad och charmat oss alla. Nu sover han gott. Jag hoppas jag orkar med natten...

 

Vi har spelat spel ikväll och sett på Idol och Fångarna på fortet enligt sönernas önskemål. Så trött man blir av att se på TV. Kl är 21 och jag är trött. Det är det jag brukar säga - TV är bara tröttande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar