25 okt. 2016

Fotograf!!

För ganska länge sedan vann jag en fotosession med tillhörande bilder av en japansk fotograf på Facebook. I går fick jag bilderna och jag säger bara WOW! Vilken duktig fotograf!

 

Hon ta gärna action bilder t ex i ert eget hem när ni är i farten. På oss tog hon ute när vi kastade löv, inne när vi fikade, barnen spelade gitarr och piano och vi spelade spel.

Det kommer fler bilder här senare. Vilken lycka att fp så många fina bilder på mina två söner, mina yngsta barn.

 

Hon heter Mari Widetoft och hon är ursprungligen från Japan. Besök hennes sida http://www.marigw.se/ 


 


Har du sociala medier finns hon på Instagram: @photobymari.g.w88 och på Facebook: photobymari.g.w88


 

Jag och pojkarna spelar Fia 👍🏼😀 Vi spelar mycket spel i våningen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar