7 okt. 2016

DiscoBowling med mitt "gäng"


Finally Friday! Äntligen fredag! Jag hämtade Emma på busstationen efter jobbet. Som pojkarna längtat! De var ju inte med i Göteborg i helgen som gick. Vi åkte hem och fikade och sen åkte vi till Bowling city och bowlade. Kul! Det var discobowling :) Jag vann ... Nästan....

Efter bowlingen åkte vi hem och åt en god middag som jag fixade medan barnen dukade. Vi middagen diskuterade vi högt och lågt. -Varför heter det sås-snipa? - Det ordet måste kommit innan man börjar kalla "fiffi" för snippa :) 

Efter middagen var det fredagsmys med en film som alla fyra ville se. Gäsp. Nu ska jag snart sova så att jag orkar med "tidig morgonträning" i morgon (tidigt för att vara lördag). Det blir Yoga med relax efter med två vänner/kollegor.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar