23 okt. 2016

Besök

I går förmiddag fick jag och pojkarna så härligt besök från Göteborg. Whiii!! så kul en en regnig lördag.  Zandra Joel och "bebisen" Calle, deras Samojed, som de köpte för några veckor sedan. En extra bonus var att Sofie var med! Bara Emma som saknades.

 

Vi åkte på en utflykt, enligt Göteborgarnas önskemål, ett "studiebesök" på Ryfors konfektyr i Mullsjö. Mysigt även om det inte var någon godistillverkning igång när det var lördag. 

Jag lagade kyckling i ugn med morötter, lök och potatis till middag. Till efterrätt blev det äppel/hallonpaj med vaniljsås. Efter maten åkte vi till badet. Jag badade inte, eftersom jag känt mig krasslig, men de andra hade jättekul i vattnet och ångbastun. 

När vi kom hem var det kväll och jag stod vid spisen igen. Det blev amerikanska pannkakor. De åkte hem till Göteborg vid 21 tiden efter en fantastiskt rolig dag tillsammans. Tänk att få umgås med fyra av mina fem och en pojkvän/sambo och en underbar hund :) 

Jag är rik!
 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar