2 okt. 2016

1 oktober - nu är det höst

 
Nu är det oktober och officiellt höst. Första hösten jag är "själv" varannan långhelg och kan göra vad som faller mig in. Det gäller att göra något riktigt bra av det.

Oktober började på bästa sätt. Sofie är på besök en natt och vi åt ägg och bacon frukost. Sedan fixade hon mitt hår igen (det gjorde hon inför kräftskivan igår med). Så smidigt att ha sin egen privata frisör hemma. 

Vi åkte sedan till Göteborg och hämtade upp Emma i hennes lägenhet, så fint hon fixat den! Sedan åkte vi vidare hem till Sofie och Tilias lägenhet. Så fint de fått i den. De har bott där en månad men det var hur mysigt som helst. Vi fikade och sen åkte vi och handlade lite av varje. 

Vi lagade tacos, åt och pratade. Min andra dotter Sandra och hennes Joel var inte med för de var och hämtade en ny familjemedlem i Strängnäs. Calle :) En hund som vi ska få träffa idag. Sofie har en jättesöt STOR katt, Kexet. En Sibirisk katt. Riktiga djurvänner mina barn.

Nu är det morgon och jag har sovit i Emmas lägenhet. För första gången på evigheter kunde jag sova länge. Sov hela 9 timmar och nu är jag redo för en dag i Göteborg med döttrarna. Ska bara få liv i Emma först. Vi ska shoppa lite och så ska vi hem till Sandra och Joel och träffa Calle :)

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar