29 sep. 2016

Babysim

Jag har världens bästa extrajobb på gymmet Nordic Wellness Atlantis SPA. Jag började som Aquainstruktör sommaren 2015 och under hösten fick jag utbildning på Linneas simskola i Uppsala, till babysimsinstruktör.
På torsdagar när jag öppnat förskolan och slutar tidigt går jag till gymmet efter jobbet och håller babysim klasser. Det är så roligt!

Nu har du med chansen:  

Läs här:

Är du vår nästa babysiminstruktör? Vi utbildar dig!

Som timanställd babysiminstruktör kommer du att hålla i ca 3 grupper/veckan á 30 minuter. Du kommer att arbeta på en arbetsplats som består av engagerade och positiva medarbetare som söker dig som vill vara med och utveckla en bra verksamhet till att bli ännu bättre.

Kvalifikationer
Självklart är du simkunnig och erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar är önskvärt. 

Du tycker det är viktigt med ständigt lärande i syfte att utveckla såväl verksamheten som dig själv. Du trivs med att vara i centrum, är en god kommunikatör och inger ett stort förtroende för de personer som ingår i din aktivitet. 

Du är säkerhetsmedveten, ansvarskännande, engagerad och står för värderingar som ömsesidig respekt, tolerans och öppenhet. 

I övrigt beaktas personlig lämplighet för tjänsten. 

Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete och du blir delaktig i en arbetsplats som arbetar med positiva frågor som friskvård och meningsfull fritid. 

Varmt välkommen att skicka din ansökan till;
madeleine.linderberg@nordicwellness.se

Sök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar