26 sep. 2016

Allt klart

Äntligen klart. Som en alldeles för tung ryggsäck eller sten om halsen har det hängt över mig att min husvagn stått kvar på sommarplatsen med tält, golv och allt. Säsongen var slut den 15/9 och då hade jag fullt upp efter flytt och med husvisning. I helgen var sönerna och jag nere och fixade ihop alla grejer och rev tält. Idag har Zäta caravan kört bort husvagnen till vinterförvaring. Så skönt! 

Nu är det inget som hänger över mig längre. Huset är sålt, jag har flyttat klart (för denna gången) och husvagnen fixad. Nu kan jag bara vara och hinna andas, träna och umgås med vänner som jag knappt hunnit den här tiden. Allt klart :)

Älskade Gullbrannagården - vi ses i april igen. 

 

 

 

Vi firade med söndagsmiddag på Rose garden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar