15 juni 2016

Vanlig onsdag

En alldeles vanlig onsdag. Efter jobb / dagläger så fikade vi hemma hos en härlig vän. Jag är så glad för mina fina vänner. Jag hade med jordgubbskladdkakan jag bakade igår. Så god blev den! Recept kommer....


Efter fikat åkte vi hem och Josef  poserade glatt i tröjan han batikfärgat på daglägret Attarpsgården. Batik gjorde jag i början på åttiotalet med :)

Ikväll har jag varit på körövning. Jag har inte varit på några veckor, så idag var det extra roligt. Vi hade genrep, 3 körer tillsammans, Bymarken, Dalvik och Järstorp. På söndag har vi konsert kl 19:00 i Järstorp. Välkomna!

Jag borde börjat packa till Grekland men jag är så trött så det får vänta. 2 veckor ska vi vara där så det går åt en del.

Sov gott!

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar