27 juni 2016

Ny vecka?


I dag var det visst måndag och ny vecka. Eller? Man blir lite veckovill när man är på semester. Jag började dagen tidigt med träning. För första gången på en hel vecka drog jag på mig träningskläderna ch cyklade lite i gymmet och körde sen backträning. Kl var lite efter åtta och det var behagligt ljummet. Så skönt! Efter träningen ät jag frukt och tog en kopp kaffe på balkongen innan jag väckte sönerna.

I dag låg vi vid stora poolen och jag passade på att vara med på vattengympan kl 11 och låta mag, ben och armmuskler få sig en genomkörare. Härom dagen var jag och brorsdottern Sara med på vattengympan och det var mycket roligare när vi var två.

Efter lunch låg vi vid den lugna relaxpoolen länge. Vi läste och hade det så härligt. Jag låg länge i vattnet och flöt på min rosa luftmadrass. Jag är inne på tredje boken av Carin Hjulström nu, Kärlek sökes. Jag kan verkligen rekommendera den författaren som är ny för mig. Finns inte på kartan och hitta vilse heter de två första böckerna. De är fristående och handlar om journalisten Frida Fors i olika skeden i livet. Läs!

Innan middagen ikväll tog vi en drink på den stora balkongen.  

Sven (Malins mammas man) och jag:


Svägerskan Malin och hennes mamma Birgitta:



I kväll hade vi boka bord på den italienska restaurangen. Det var gott och väldigt många rätter. Här är bild på menyn men jag hålögde ta kort på pannacottan vi åt till efterrätt.


Ikväll blir det en tidig kväll för vi ska iväg på en heldags utflykt i morgon. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar