16 juni 2016

Morgonträning - mor/dotter - dansuppvisning

I morse kl 6:30-7.15 var jag på Yoga på Nordic wellness Atlantis-Spa. Jag har aldrig gått upp och tränat 6:30 innan, eftersom jag intalar mig att jag är alldeles för trött då. Men som jag skrivit innan -Det sitter i huvudet. Jag var inte speciellt trött och det var så skönt! Och sen var träningen klar för dagen. I höst ska jag gå 6:30 ofta. Jag hinner om jag börjar jobba kl 7:45 eller senare . Vilket jag gör onsdagar, varannan måndag och varannan fredag. 


Dottern och sonen är hos sin pappa nu. Men dottern saknade mamma så hon kom förbi. Vi fikade och hon hittade goda matrester i kylskåpet :) Efter hennes besök var det dags att åka till Bankeryd och avslutningen på Attarpsgårdens dagläger. Avslutning med dansuppvisning. Lillsonen var så koncentrerad och helt övertygad om att han ska gå på detta nästa år med.



Nu har jag börjat packa de tre resväskorna inför Kretaresan. Skönt att det är all inklusive så jag bara behöver få med kläder, solskydd, biljetter och pass. Det är lire mer att tänka på när man bor i lägenhet.

#blogg100




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar