11 juni 2016

Inga uppdateringar.... Hon är hemma!

ÖJag har fått lite frågor om det hänt något, eftersom jag inte uppdaterat bloggen. Jo det har hänt massor :) Men att dela händelser, både positivt och negativt, med ord är svårt i bland. Att posta ett Facebookinlägg eller dela en bild på Instagram (Mizaja) är mycket enklare. 

Sen är det en del man inte kan/vill dela.

Något som hänt är att dottern är hemma!!!!



Sofie och hennes kompis Tilia kom till Arlanda härom dagen. Jag och Tilias föräldrar stod där och väntade ...... Lyckan och glädjen när de dök upp var otroligt stark! Jag har längtat och väntat. Försökt att INTE VARA OROLIG. Min pappa var alltid orolig när jag var tonåring och då sa jag till honom att det som händer det händer, oro hjälper inte. Lätt att säga när man inte är förälder själv. 

Resan har gått bra. Thailand, Malaysia, Indonesien och Filipinerna utan några större "missöden". Någon halsinfektion med lite feber, några magåkommer, lite märkliga hudutslag och en urinvägsinfektion känns OK när så mycket kan hända i stora vida världen.




Min lilla flicka har rest 4,5 månad i Asien en världsdel där hennes mamma inte ens varit.

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar