3 apr. 2016

Underbar söndag

En härlig ledig söndag. Dagen började med möte i Fjällstugan. Ett jättebra möte med fin sång, en mycket bra predikan av Johan och nattvard. Det var mycket tankar som väcktes hos mig idag. Jag hade väldigt trevligt sällskap vid fikat efteråt. Nya bekantskaper är trevligt och spännande.



Efter lunch var jag och hälsade på pappa. Jag hade med gamla foton och klipp som vi tittade på. Efter det åkte jag direkt till gymmet. Jag körde kondition på cykeln och sen ett CX (core) pass. Det var en ny release, CX 22, och det var riktigt bra.

Efter passet åkte jag hem. Mannen hade lagat spagetti och köttfärssås. Jag hade ett pass till bokat idag.... Men inte på gymmet utan i Bymarkskyrkan. 

75 min yoga och meditation som avslutades med ljuständning. Det var ett väldigt bra och avslappnade Yoga pass. Ett perfekt sätt att avsluta veckan och börja en ny på. Det kommer jag gå på fler gånger!
Nu är veckan slut och jag laddar för en tidig arbetsdag i morgon.

Sov gott!

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar