6 apr. 2016

Redan uttråkad


I dag har jag haft en jobbig dag. Jag har ont när jag rör mig, mest i ljumsken,men även i låret och vaden. Det enda som funkar är att sitta med benet rakt ut i soffan eller sängen. Så tråkigt. Att vara hemma men inte kunna göra något. Satt och tänkte att jag kunde pyssla i soffan men pysselsakerna är där uppe och jag ligger här nere. Ja ja, det är säkert bättre i morn. Ingen mening att gnälla ;)

Jag fick med mig 2 st OxyNorm hem att ta idag men jag glömde den lilla påsen på uppvaket, så jag får klara mig med Alvedon. Lika bra det :) lättpåverkad som jag är.

Mannen gjorde sin första cappuccino i morse och serverade mig i sängen. En stund senare fick jag frukost på sängen. Sen åkte han till jobbet och kommer ca 18:30. Pojkarna cyklade till skolan och nu är Josef hos en kompis och Adam på gymmet och sen på gitarrlektion. De har inte varit hemma emellan så jag har varit ensam hela dagen. I vanliga fall är det är det en dröm, att få en heldag själv, men idag har det bara varit tråkigt.

Jag försöker göra det bästa av situationen. Jag läser och så började jag se en serie på HBO, The red road. Tips på serier någon???


#blogg100



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar