7 apr. 2016

Nytt

I dag skulle jag ta mig till Vätterhälsan i city för ny omläggning av såret i ljumsken där det blödit igenom bandaget. Ett helt företag... Fick med mig extra bandage hem men de jag har nu ska sitta över såren tills jag tar stygnen den 17/4-16.


Efteråt tog jag en lunch med min vän Josefin som åker till Kina i morgon. Vi åt på det nya hälsostället Lisa & Erik #lisaoerik som ligger vid Friskis & Svettis. Det var jättefint! Vi åt helt veganska black bean tacos med mangosalsa, picklad lök och avokadoröra. Hur gott som helst. Trots att "någon" av oss var riktigt skeptisk.

När jag kom hem kraschlandade jag i soffan igen. Har ont och vill skrika -Ge mig morfin! Men det är ingen hemma och jag har bara alvedon så jag hasade och hämtade det :) Har legat med benet högt sen dess.

Jag ser på säsong 2 av serien The red road som finns på play i TVn. Josef är hos en kompis och Adam på gymmet. Jag ska ta en tupplur. I morn känns det säkerts bättre.

Jag saknar att vara rörlig och jag saknar att träna. 

#blogg10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar