9 apr. 2016

Goda grannar

I går var jag på en supertrevlig after work (fast jag inte jobbat utan legat på soffan) på Glädje. Det var alla mammor på vår gata, 18 hus, som var medbjudna. Vi var 13 st och en fd granne så BRA UPPSLUTNING och väldigt kul. Vi bor på en väldigt trevlig gata - med bästa läget.

Glädje är ett himlans trevligt ställe och maten var god, fräsch och nyttig. Glasnudlar, wokade grönsaker, wasabimajonäs, skaldjursgryta med grön curry kokos citrongräs, god bönsallad och yakinuki kalvgryta mm. Gott rosévin till tog jag.

De andra var kvar länge och dansade men jag, Christina och en tjej till åkte hem vid strax efter 21. Jag hade gärna dansat till natten men jag hade så ont i benet. Jag satt först med det rätt ut på en stol men det blev jobbigt i längden. Sen när jag satt vanligt så pulserade det i benet och det gjorde ont. Helt normalt men jobbigt. Nästa gång ska jag dansa!




#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar