12 apr. 2016

Fantastisk dag!





I går var en helt fantastiskt solig dag. Klarblå himmel och 13 grader varmt och inte nån vind alls.

Jag hade ett besök på Wetterhälsan city igen. Tur jag har frikort.... Idag känns benet lite mindre ont för första gången.

Jönköpings nya stadsdel nere vid munksjön är verkligen vacker. Jag hade bestämt lunchdate med Monica och lilla Leia på Coffeehouse by George efter vårdcentralen. Det ligger så vackert! Vi åt en jättegod hälsosallad med räkor, hummus och bönor och en massa annat gott.

Vi gick en promenad längs munksjön och där stod en kille med en tråd mellan två pinnar och gjorde stora såpbubblor.

Att kunna gå ut och äta lunch är för mig i vanliga fall helt omöjligt så det känns så lyxigt. Jag äter alltid med barnen på jobbet och när jag har rast är det 30 minuter.



#blogg100
Inlägg 43




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar