11 apr. 2016

En treåring <3


I går var jag, mannen och sönerna på treårkalas med lunch och fika. Vi firade mannens barnbarn Ella 3 år. Hipp Hurra! Så många paket hon fick eftersom vi var 25 personer. Hon gillade bandyklubban hon fick av oss bäst tror jag (bollar och mål med). Hon har farmor&farfar, mormor med man och morfar med fru (jag), faster med familj och morbror med sambo Och sen har hon gammal mormor/morfar och gammelfarmor/farfar kvar dvs sin mammas mor och far föräldrar. Otroligt.

Vi åt god pastasallad och tre olika sorters tårtor. Så passade vi på att gosa med lilla Sigge med. Så söt! Han är redan två månader.



Dagen avslutades med att mannen och hans vuxna son John hämtade hem husvagnen. Så nu står vår pärla utanför och snart ska vi köra ner den till Halmstad och Gullbrannagården och ställa upp den för säsongen.


#Blogg100


2 kommentarer:

  1. 3-årskalas, härligt! Kunde ju liksom inte låta bli att tänka tillbaka på mina egna barns 3-årskalas när jag läste ditt inlägg :)
    Linnea i Bayern

    SvaraRadera