12 apr. 2016

Biggest looser 2016

 

I går kväll tittade jag och Adam på nya säsongen av Biggest looser, vi brukar följa det. Både han och jag älskar att träna på gymmet och är intresserade av kost och hälsa. 

Just nu längtar jag SÅ mycket efter att få träna, när jag inte kan. I morse fick jag en tränings bild av min kollega jag brukar träna med. Body pump kl 6:30 på Nordic Wellness Atlantis lockar mer än stödstrumpa och Inohep spruta :(

Men åter till årets Biggest looser
- här har ni årets deltagare:

  

    Artistkompisarna Jenny och Sandra.

    

   
Tvillingsystrarna Emelie och Ida. 
    

   Kärleksparet Louise och Micke. 

    

  Roger och Jonathan, far och son.

    

   Aida och Anton, barndomsvänner. Men Anton var tvungen att åka hem och blev utbytt mot:

    

   Pierre och Johan, styvbröder.  


    

 Hastyar och Simon, bästa vänner.

Det var en tuff start för alla deltagare som direkt slängdes in i såväl tävlingsmoment som träningsmoment. Och jag kan tänka mig helt nya kostvanor ;) Ingen mjukstart direkt.

Att förändra sin kropp och sitt liv är svårt och att hålla det. Jag väger 47 kg mindre än för två år sedan. Det kräver ständigs tankar på att äta rätt, dricka vatten och röra på mig för att jag ska fortsätta må bra. Aldrig fastna med handen i godispåsen igen....

Adam och jag ser fram emot kvällens program i alla fall :)

21.00 på Sjuan, Måndagar och tisdagar!

PS: bilderna har jag lånat av Sjuan. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar