2 mars 2016

Schemalagt inlägg

Vad bra det är med tidsinställda inlägg!

Sonen Adam och Jag har haft kraftig huvudvärk några dagar och då är det bra att man skrivit inlägg i förväg som publicerar sig själva :) speciellt om jag ska lyckas med blogg 100. Det hade inte varit kul att missa första dagen!

Nu är huvudvärken borta men istället har vi båda blåsor i munnen. Det måste vara ett virus. Usch för virus men jag är tacksam att vi inte haft feber och influensan. Häromkring är det många som är sjuka nu, riktigt sjuka.


Jag har en ny favoritmåltid efter sportlovet. Naturell yoghurt med havregryn. Vi hade ingen müsli i stugan men vi hade havregryn. Så gott och nyttigt!

Vi har haft spanska jordgubbar hemma och det är gott att ha i. Mycket järn!


Nu mot jobbet. I dag ska vi till biblioteket med barnen på förskolan. Sent i eftermiddag ska jag på utvecklingssamtal med Josef i år tre. Spännande


#blogg100

Nr 2

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar