19 mars 2016

Pocketscrap Skaraborg

Jag har haft en toppendag på pysselträff i Skövde. #Pocketscrapskaraborg. Så mycket inspiration, massa prat, mycket skratt, många kramar och lite gjort. Vilka underbara vänner jag lärt känna genom mitt pyssel. Härligt!

Detta låg som gåva när vi kom.

Pernilla från Skapar Källarn var där och gav mig tips på hur man färglägger hennes digitala stämplar med Promarkers pennor. Så kul! Jag har tränat mycket på färgläggning idag.

Jag har gjort 2 eller 3 kort, en mini lay out och 3 sidor i mitt pl album.

Här är ett av korten jag gjorde idag:


Jag vann ett WeR album och 
plastfickor sponsrat av Scrapfabriken mm. Fler bilder på det jag gjort och fick kommer i morgon.

Ikväll har vi sett på gladiatorer, ätit pizza allt i stearinljusens sken eftersom deg var Earth hour.


#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar