27 mars 2016

Påskfest

I går var vi på påskfest med påsklunchbuffé. Så roligt! Jag gick i sällskap med två Singoalla mammor och deras små döttrar. Det ger så mycket att göra något för någon annan och inte bara för sig själv. Det var fantastiskt god mat! En hel buffé tillagad av volontärer :)


Efter maten fanns det mycket roligt att göra. Till exempel hoppborgshoppning, tipspromenad, sockervaddsmaskin, sumobrottning, påskkamp, popcornmaskin och leklandet var öppet. Vi hade tre roliga timmar tillsammans. Adam var verkligen superduktig och hjälpte till i leklandet och lekte med de små barnen.

Efter påskfesten när vi kom hem hade Zandra (som är hemma från Göteborg) och som hade jobbat natt, vaknat. Hon ville att vi skulle åka till gymmet och träna. Efter en snabb överslagsräkning av tiden insåg jag att vi skulle hinna med det och hälsa på pappa innan det var dags att börja med kvällens mat. Så nu har jag även tränat på påskafton vilket jag inte tror jag gjort innan.

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar