24 mars 2016

Påsk!

I Idag är det Skärtorsdag och påsken börjar. Vi jobbar som vanligt idag Skärtorsdagen, vilket innebär att mannen är hemma 18:30 så inget speciellt firande.

På mitt jobb har vi påskmaskerad, äggjakt efter en karta, med X och ledtrådar och påsköveraskning. (Lokalisering i matematiklyftet igen). Kul! Vi vuxna var också utklädda så klart.

Jag var och tränade med en kollega efter jobbet. Först ett pass Zumba och sen ett pass CX (core). Så skönt! Efter det satt vi i bubbelpoolen. Jag ligger bra till i min egen träningsutmaning. Jag ska träna två pass i veckan i snitt hela året. Jag ligger långt över det. Det är bra för jag vet ju av erfarenhet att under semestern blir det inte alls lika mycket tränat och snart ska jag opereras och då blir det 2 veckors ofrivillig vila. Nu ör träningen inte ett måste längre utan en rolig vana som jag inte kan vara utan.


#blogg100


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar