13 mars 2016

Helt galet!!!!! Mycket bio...


Det är helt galet vad fort en helg går. Nyss var det fredag eftermiddag och jag hade en vän med barn här på pannkaksfika.... Och så var det plötsligt söndagkväll.

I dag har vi badat och suttit i relaxpoolen. Så skönt. Adam och Josef åt spagetti bolognese i restaurangen. 

Ikväll när vi kon hem har jag sett två filmer. Divergent och Insurgent. Så bra! Jag har sett dem innan men nu har trean Allergiant kommit på bio och jag ville friska upp minnet innan jag ska se trean.

Vi har sett en hel del film på bio i år redan och nu väntar sonen på att få se Subtropolis...

De här har jag sett på bio i år:
En man som heter Ove
Star wars The force awakens
Spectre 
Den gode dinosaurien
The fift wave
Alvin och gänget - gasen i botten
Mustang

#blogg100



1 kommentar:

  1. Det är roligt med filmer! :) Här i Tyskland där vi bor kommer det ut jättemycket barnfilmer på bio så det brukar alla önska sig till födelsedagar och julklappar, att gå på bio. Tyvärr har inte filmen om Ove kommit här, den får vi nog köpa på DVD i Sverige ;)
    /Linnea i Bayern

    SvaraRadera