26 mars 2016

Att skapa

Att skapa, vara kreativ, har precis som träningen blivit ett behov. När jag tänker tillbaka har jag varit kreativ ända sedan jag var liten. Jag sjöng i kör, dansade balett och jazzdans, spelade teater. De åren jag var ensamstående förälder hade jag fullt upp med livet men då skapade jag genom att skriva och fotografera. Jag använde min dator i skapande.

Just nu gör jag fotoalbum, kort och till påsk har jag scrappat ägg. Så roligt! Förra året gjorde jag ett HV 71 ägg till Sofie. Nästa år ska jag göra på beställning om nån vill köpa men det är en massa jobb och material så det får bli 100 kr / ägg tror jag. Det är vanliga färgglada ägg som jag målat 2-3 gånger med vit färg. Sen stämplat och gjort decopage på och så lite scrapbooking bling :)





#blogg100


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar