26 dec. 2015

Julklappar

Jag förväntar mig inte en massa julklappar. För mig är julens barnens glädje, tid att umgås. Mycket av det roliga är förberedelserna inför jul. Det märks att jag har äldre barn nu för jag fick så fina julklappar att jag blev mållös.

Jag fick en underbar plånbok av Emma som hon köpt till mig i Barcelona sån som jag verkligen ville ha och jag inte trodde jag skulle få tag i. Av Sofie fick jag en jättebra bok som jag läser just nu. Viveca Steen, I sanningen namn. Jag gillar verkligen hennes böcker!
Av Sandra fick jag ett armband. Så fint och det bästa av allt var att alla pengar går till hjälparbete inom UNHCR. Adam hade köpte en underbar ljusstake med luciatåg på Guldfynd och Josef hade köpt min favoritdoft av Yanke candle, jordgubb. Av mannens son fick vi ett grönt änglate och av svärföräldrarna bland annat en dubbeltrisslott som vi ska skrapa NU.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar