18 dec. 2015

Gillar att träna och saknar det!

Jag älskar att träna! Känner mig så frisk och stark när jag kör 20 minuter på crosstrainern eller löpbandet som uppvärmning och sen går på ett högintensivt 30 min pass: CX works eller body pump. Två-tre gånger i veckan då mår jag bra.

Nu har jag varit sjuk länge och nu bältros som är ett virus i nervrötterna. Då är det inte bra att träna. Jag blir frustrerad och saknar det verkligen. Mina två Aquaklasser jag leder på lördagförmiddagarna har jag fått byta bort jätte många veckor nu och resten av detta året med. Så tråkigt.

Vad gör man? Hur håller man igång konditionen? Vill inte gärna tappa allt. Jag tränar för att må bra

Jag får glädjas åt det jag faktiskt åstadkommit detta året. Jag har nu gått ner 45 kg. Från 107 kg till 62 kg. Jag har inte ont i knäna längre - alltid något ;) Innan jag blev sjuk hade jag en riktigt bra kondition

På första bilden augusti 2014: 105 kg och andra bilden oktober 2015: 65 kg




1 kommentar:

  1. Hej
    Jag är en snart 43 årig tjej, är i samma vikt som du var förut, vill alltså gå ner i vikt, tänkte att börja träna, en fråga till dig, på vilket sätt ändrade du kosten ?
    Kram från mig

    SvaraRadera