23 dec. 2015

Födelsedag



I söndags fyllde jag år. Min bror och svägerska och brorsdottern Sara kom på besök fredag till söndag för att de ville fira mig. Jag blev så glad!! Vi brukar inte åka till varandra så ofta när vi fyller och jag blev extra glad att de kom nu när jag fyllde. Jag saknar alltid min mamma extra mycket runt jul och min födelsedag.

Vi firade med god tårta som mannen bakat och gick ut och åt på restaurang allihopa. Vi år på Rosegarden och jag åt massor av sushi. Så gott!

Jag fick ett par efterlängtade trådlösa hörlurar och en massa annat fint. På kvällen dök två av mina vänner upp och överraskade med fina blommor och saffranstryfflar. Kvällens avslutades med julkonsert i Bankeryd. Underbart!

Det är så roligt att se hur kul Adam och kusinen Sara har. De är 13 år båda två, födda med knappt 3 månaders mellanrum.

Jag saknade mina två vuxna döttrar som bor i Göteborg. Men de kommer hem några dagar innan jul och då firar vi igen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar