8 juli 2015

Underbara dagar

I går hade vi en härlig dag här på campingen. Det var först blåsigt men sen mojnade vinden och vi fick en kanondag i solstolarna, Sandra och jag. Adam var på amerikansk fotbolls träning och sommarpuls och Josef var på fotbollsskola, beachvolleyboll och robotdans. Sportveckan gör att de har fullt upp :)

På kvällen var Josef och jag på Emmy och Ella konsert och sen åt vi våfflor allihop.


Jag tränar på att göra ingenting - svårt - men solen underlättar.

I natt regnade det nått vansinnigt och åskade. Jag är förvånas över att inte jag fick sällskap i dubbelsängen för det var så att jag var rädd. Många var åskknallarna och regnet lät som en högtryckstvätt på husvagnen.


I morse var det blött och mulet men det var bara en stund sedan blev det sol igen. Sandra och jag har suttit ute och haft det skönt medan pojkarna var på sina träningar. Lite väl mycket blåst men varför klaga :) allt är bättre än regn.

I kväll ska vi springa Gullbrannaloppet alla fyra. Spännande. Förra året hade jag så ont i knäna och då hade jag som mål att bli så bra att jag kunde springa ett kort lopp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar